2020. november 20., péntek

A. L. Morton:Az angol nép története I-II. (G) - Jelenlegi ára: 2 200 Ft

A. L. Morton: Az angol nép története I-II.  
ELŐSZÓ
SZERZŐ ELŐSZAVA 
AZ UTOLSÓ ANGOL KIADÁSHOZ 
Mikor azt írtam jó két évvel ezelőtt:  
„ Könyvem történelmünk egyik legkritikusabb pillanatában fejeződik be, amelyben sokkal inkább, mint bármikor, a nép sorsa és a világ sorsa attól függ, hogy a nép képes-e helyes ítéletet alkotni és annak alapján helyesen cselekedni. " 
alig hittem, milyen gyorsan és rettenetesen igazolódik be nézetem.  
Az utolsó oldalaikon leírtam a katasztrófába vezető utat és rámutattam a politika teljes fordulatának szükségességére, hogy a katasztrófát elkerülhessük. Ezt a fordulatot most megtettük, de szerencsétlenül későn tettük meg ahhoz, hogy elkerüljük a háborút és nemzeti balszerencsét. Anglia törvényhozói, Spanyolország müncheni részvételétől kezdve mind fokozódó sebességgel azt az utat követték, mely Dünkirchen partjain végződött.  
oldalszám: 238, 571
fordító: Szemerényi Oszvald, Szentmihályi János
Fekete-fehér térképekkel illusztrált.


Jelenlegi ára: 2 200 Ft
Az aukció vége: 2020-11-20 21:55 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése