2019. március 4., hétfő

Dolmár MS 4010 bozótvágó és fűkasza eladó - Jelenlegi ára: 120 000 Ft

DOLMÁR MS4010 típ. bozótvágó és fűkasza eladó. A 2004 körül  vásároltam, és évente 2-3 órát használtam. Legalább 10 éve a garázsban áll, nincs már rá szükségem, a telek ahol használtam már nincs meg, Elővettem, üzemanyaggal felöntöttem, és a harmadik rántásra elindult. Azonos a MAKITA 4010-esével, csak a színe más. Karbantartva, megfelelő kenőanyaggal feltöltve örök élet. Ezzel lehet dolgozni, nem kell a helyszinen javítgatni, nagyon üzembiztos konstrukció. A tartozékai megvannak, ahogy a képeken is látszik.  Kipróbálási lehetőséget biztosítok. Amennyiben nem felelne meg, nyilván nem viszed el. A helyszínen kell kifizetni, és úgy vihető csak el. Ezek után semmilyen garancia nincs, és visszavásárlás sincs.

Jelenlegi ára: 120 000 Ft
Az aukció vége: 2019-03-25 14:19 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése