2021. január 22., péntek

Szarvasi SZV-624 Unipress Kávéfőző 1 Ft-ról, nincs minimálár! - Jelenlegi ára: 1 Ft

AZ AUKCÓ TÁRGYA:
Eladó egy "Szarvasi SZV-624" típusú Unipress Kávéfőző
16. 999 Ft-ért vettük. (számlával tudom igazolni)
AZ AUKCÓ JELLEGE:
1 Ft-os aukció! Nincs minimálár!
(Ha nem tudja, mi az 1 Ft-os aukció, kérem, NE engem kérdezzen, hanem a Vaterát!
Mellőzzék az olyan kérdéseket, hogy "mennyiért adod? ". Egy 1 Ft-os aukciónál az ilyen kérdés eleve értelmetlen. Az a licitáló veheti meg a terméket, aki a legnagyobb licitet teszi rá! Ha ön szeretné megvenni, licitálja rá a legnagyobb összeget, amit adna érte és, ha más nem rak rá nagyobbat, akkor Ön veheti meg. )
Néhány személyes megjegyzés a termékről:
- Gyors és megbízható. Szerintem a legjobb íző kávét csinálja, amit valaha ittam. A kotyogósnál is finomabbat, a filteres, drága kávéfőzőknél pedig lényegesen jobbat!
Az eladás oka/a termék állapota:
- Anyagi okokból adom el, és időhiány miatt is. (Az instant kávé hamarabb ekészül, még akkor is, ha ízben meg sem közelíti azt, amit ez a készülék készít. )
- Nincs semmilyen esztétikai vagy működésbeli hibája.
AUKCÓM 2 FELTÉTELE:
(a Vatera szabályzata szerint Ön a licitjével elfogadja ezeket a feltételeket! )
I. - Kérem, hogy az aukció megnyerése után 24 órán belül jelentkezzen! (elég email-ben is, mert gyakran nézem a leveleimet)
II. - 3 napon belül utaljon!
Ha a fenti 2 feltételnek nem tud vagy nem akar eleget tenni, kérem, NE licitáljon!
Ha megnyeri ezt az aukciót, de nem hajlandó az aukció feltételeinek eleget tenni (melyet licitjével pedig elfogadott), akkor negatív értékelés mellett újra meghirdetem a terméket.
Szállítás/Átvétel
- Előreutalással futárral (utánvéttel NEM! )
MPL futárral tudom küldeni értékbiztosított csomagként. Feladási ára ennek a csomagnak 1775 Ft lenne az ország egész területére.
- Személyes átvételt a jelenlegi, koronavírus miatti helyzett miatt nem vállalok.
Garancia
A termékre még van 10 hónap bolti garancia!
Tehát ha ezalatt probléma lenne vele, ingyen javítják vagy cserélik!
Tehát ez egy KOCKÁZATMENTES vásárlás!
Gyári leírás:
Gyártó: Szarvasi
Modell: SZV-624
Tulajdonságok:
Teljesítmény: 800W
Feszültség: ~230V, 50 Hz
Maximum 6 adag dupla kávé főzésére alkalmas kávéfőző:
2 és 6 személyes kávészűrővel
Hőszigetelt műanyag burkolattal
Skálázott üveg kiöntő edénnyel
Világító hálózati kapcsolóval
Biztonsági szelepes zárócsavarral
Csúszásmentes talppal
Típus 
Eszpresszó kávéfőző
Beépíthető
Nem
Kávébab tartály
Nincs
Víztartály kapacitása
0. 6 l
Teljesítmény
800 W
Funkciók
Tejhabosító
Nincs
Teafőző funkció
Nincs
Csésze előmelegítő funkció
Nincs
Daráló
Nincs
Vízszűrő
Nincs
Automatikus tisztítás
Nincs
Aroma rendszer 
Nincs
További tulajdonságok
Kijelző
Nincs
Gőznyomás
4 bar
Tömeg
3 kg
Miért vásárolna tőlem?
Mert megbízható vagyok:
- jelenleg 94 felhasználónak vagyok kedvenc eladója
- összesen 876 db pozitív értékelésem van
- eladóként SOSEM kaptam negatívat!
És mert NEM HÚZOM az IDŐT:
- általában 5 percen belül válaszolok minden kérdésre
- aukció zárás után 5 percen belül e-mailben jelentkezem a vevőnél
feladom a terméket
Pontos vagyok és precíz:
- leírásaim mindig mindent tartalmaznak (személyes benyomások, FULL HD minőségű fényképek, az ár, amit én adtam érte, jelenlegi bolti ár, eladás oka, termék állapota, termék gyári leírása)
Minden gépre/készülékre garanciát adok!
- Ha még garanciális akkor az eredeti papírjaival adom.
- Ha már lejárt, akkor én személyesen adok rá 1 hét pénzvisszafizetési garanciát. Tehát nem adok zsákbamacskát. Ha azt tenném, már kaptam volna eladóként negatívat, de nem kaptam soha.
Mielőtt kérdést tesz fel:
- Kérem, olvassa VÉGIG a fenti leírást!
- Csak a termékről/szállításáról kérdezzen! ERRE van ugyanis a "Kérdezzen az eladótól" funkció!
- Aki kötözködő üzeneteket küld aukcióm hitelének lerontása érdekében, azt szó nélkül tiltólistára teszem, és jelentem Vaterának!

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2021-01-22 17:45 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése