2020. június 21., vasárnap

Shure SM 57 replika - Jelenlegi ára: 6 990 Ft

Eladó egy Shure SM 57 replika. Eredetiként újonnan vettem itt a vaterán, használtam zenekarban pár évet, de nem jöttünk rá, hogy nem eredeti, csak nagyobb hangerőnél érzékenyebb volt, azt hittük, hogy a kábel az oka. A másik fúvós kollégának eredeti volt, nem vettünk észre különbséget. Erről mondjuk a gitárosunk is tehet, mert Neki is megvan az a gitáros betegsége, hogy Neki kell szólnia a legjobban, a többiek csak statiszták. : ) Aztán SM 58-at vettem hivatalos forrásból, ezt eladtam itt a vaterán, a vevő bemérte, és megállapította, hogy nem eredeti. Ekkor vissza vásároltam Tőle, szóval az ára azért annyi, amennyi, mert bármennyire annak tűnik, nem eredeti gyártmány.

Jelenlegi ára: 6 990 Ft
Az aukció vége: 2020-06-22 09:56 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése